WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

INTE RIKTIGT GILLAR?

 
 
Molly: Finns det någonting med MJ som du inte riktigt gillar? Skulle vara kul att veta :)
 
Hm, måste tänka... Jo, det finns det nog. Eller det finns situationer där han inte förklarar sig bra – i intervjun med Martin Bashir då Michael säger att det inte finns något vackrare än att dela sin säng med någon. Jag förstår att folk tar det negativt. Jag tycker Macaulay Culkin beskriver just detta bra här. Att säga något sådant är ju ingen särskilt klok sak att säga efter anklagelsen. Jag blir irriterad på honom eftersom jag bryr mig om honom och vet att han kunde ha skött det bättre än vad han gjorde. Men som sagt, Macaulay Culkin förklarade detta så bra i den videon.

maria | Datum: 2013-07-30 Tid: 12:41:06

håller VERKLIGEN med dej, men egenkligen tycker jag att han borde få säga vad han tycker utan att det blir så stort om det, men jag håller med dej blir ledsen över att han säger en sak som skadar honom..



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-07-29 | Klockan: 00:24:08 | Kategori: Frågor och svar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: