WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

"I'M PETER PAN IN MY HEART"


Neverland var Michaels ögonsten. Han hade ingen normal barndom, det var bara jobb, jobb och åter jobb med hans barndoms band The Jackson 5. Det fanns ingen tid till lek. Och då Michael blev vuxen så kunde han bestämma själv, han kunde äntligen göra vad han ville. Det fanns tid till lek, tid till skoj, tid till vänner. Om det var någon sagofigur som Michael verkligen älskade, så var det Peter Pan! Peter Pan som framför allt aldrig växte upp. Och i Peter Pans hem Landet Ingenstans (Neverland) blev man inte äldre. I det landet fanns det magi. Och då Michael fick en fråga om hur han fick inspiration att bygga sig ett hem som Neverland svarade han att han stoppade allting bakom grinden som han aldrig fick göra då han själv var barn. Och när Michael fick frågan varför Peter Pan var så intressant och inspirerande för honom, svarade han: "Peter Pan för mig representerar något väldigt speciellt i mitt hjärta. Han representerar ungdom, barndom, aldrig växa upp, magi, flyga. Och jag har aldrig växt ifrån att älska det." Jag hoppas verkligen att Michael begravs i sitt älskade Neverland som han har skapat.

Patricia Klinteberg ❤ | Datum: 2009-08-16 Tid: 19:17:26

svar: jatack allt bra här :D hur är det själv?

Cajsa | Datum: 2009-08-16 Tid: 19:19:47

hejsan hejsan! :) jo det är väla okej. själv?

Emelie | Datum: 2009-08-16 Tid: 19:26:49

Sv: Jo tack! :) Den har varit bra! ;)

Cajsa | Datum: 2009-08-16 Tid: 19:28:22

tack det samma! :D

Mindy | Datum: 2009-08-16 Tid: 19:30:02

God kväll..Allt är bra med mig.Ha en skön kväll..



5 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2009-08-16 | Klockan: 17:31:29 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: