WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

JULSÅNGER




Seasons greetings from Michael Jackson


Rudolph the red nosed reindeer


Little christmas tree


I saw mommy kissing Santa Claus


Santa Claus is coming to town

Jackson 5 har många bra julsånger. Jag har valt ut fyra av de bland mest kända sångerna som ni kan lyssna på ovan. Men den översta "spelningen" är en jul-och-nyår-hälsning från Michael själv som jag ville att ni skulle få höra. Jag önskar er en riktigt god jul!

Ruvejda | Datum: 2009-12-24 Tid: 13:56:06

Svar: Hm...konstigt. Kanske hittar någon annan :)

Ruvejda | Datum: 2009-12-24 Tid: 16:20:28

Så sööööta låtar :D<3 speciellt santa claus is coming to town :D<3 älskar hur mj sjunger, fin bild =)

Hanna: MJ fan | Datum: 2009-12-24 Tid: 18:13:26

naww, gudva gullig bilden va!<3

Jag har faktiskt fått et album med sista låten me på! hihi, ääääntligen :D

Kamilla | Datum: 2009-12-24 Tid: 20:46:57

God Jul!<3

MJÄRBÄST:)<3 | Datum: 2009-12-24 Tid: 23:43:28

Hej, undrar bara om du kan skriva lite om teorierna kring att Michael fortfarande lever?:)



Tillexempel att det såg ut som att han reste sig upp i helikoptern och att det var en "dam" som såg på pricken ut som en man (kanske Mike) på hans begravning!

Det vore jätteroligt om du ville skriva om det :)



PS: Din blogg är jättebra och jag är glad att jag hittade den :D DS



5 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2009-12-24 | Klockan: 13:10:13 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: