WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

"HAN ÄR ANSVARIG"


Det pågår fortfarande en utredning kring Michael Jacksons död i somras, men frågar man Janet Jackson råder det inga tvivel om vem hon tycker bör bära skulden för sin bror tragiska bortgång.

Läkaren Conrad Murray har tidigare erkänt att han gav sångaren det starka narkosmedlet propofol bara timmarna innan hans död, men har samtidigt hävdat att han inte gjort något olagligt. Janet är dock av en annan åsikt.

— Dr. Conrad Murray var den som gav honom propofol. Jag tycker att han är ansvarig, säger hon i en intervju med ABC news.

I intervjun berättar Janet även om den dag i juni då hon fick beskedet om sin brors bortgång.

— Jag var hemma i mitt hus i New York. En vanlig dag, en vanlig morgon. Så får jag ett samtal… Min assistent sa: ”Din bror har förts till sjukhus. Det är på CNN nu”. Jag ringde runt till alla…

— Jag sa att de skulle ringa när de kommit till sjukhuset. Men ingen ringde upp, så jag försökte ringa igen, och så fick jag reda på att han inte längre… Jag kunde inte tro det. Janet berättar även att hon fortfarande kämpar med sorgen konstant.

— Det har varit ett tufft år… Det går inte en dag utan att jag tänker på honom.

Källa: Msn.

BabyMamaDrama - by Caroline | Datum: 2009-11-17 Tid: 20:11:25

jag håller med Janet!

My Vestlund | Datum: 2009-11-17 Tid: 21:01:15

sv: jag tycker det var jätte spännande att läsa svaren! :)

Anna | Datum: 2009-11-17 Tid: 21:08:55

sv: Aa :) Hur mår du idag ?

aaaa | Datum: 2009-11-17 Tid: 22:30:26

vem döda michel?

JENNIE'S HUMOR | Datum: 2009-11-17 Tid: 23:55:15

Vilket drama, alla ljuger ju. Vem vet sanningen egentligen?

julia | Datum: 2009-11-18 Tid: 01:00:57

det går inte en dag utan att JAG tänker på honom. Då kan jag tänka mig hur svårt hans familj måste ha det.. rip michael we love you

Michael Jackson | Minnesblogg | Datum: 2009-11-18 Tid: 10:20:06

Sv: :D

Anonym | Datum: 2009-11-18 Tid: 19:40:57

Nice!;P



8 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2009-11-17 | Klockan: 19:58:51 | Kategori: Familjen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: