WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

HEJ HEJ!


Hej! Ni vet väl att ni får mejla till mig på den här bloggens hotmail? Jag blir superglad varje gång jag ser att jag har nytt i inkorgen när jag loggar in. Ni kan mejla vad ni vill! Det kan till exempel vara fina bilder ni har hittat som bara måste komma in här på minnesbloggen, en rolig video ni precis hittat på YouTube som ni vill dela med andra fans eller en teckning ni ritat till exempel av Michael. Allt! Adressen är [email protected]. Och ni får mer än gärna adda mig, och då kan vi tala om Michael hur mycket som helst! Jättekul!

Ha det bra! ♥ :)

Elin | Datum: 2009-11-26 Tid: 23:31:58

Har du msn? :) jag addade iallfall! :D

Ellie | Datum: 2009-11-27 Tid: 16:18:42

sv: tack så mycket :)

Carita | Datum: 2009-11-27 Tid: 16:59:56

svar - förlåt för världens senaste svar, men jag ville bara säga tack så hemskt mycket. det värmer, snyggve! puss

Ellie | Datum: 2009-11-27 Tid: 18:43:41

Riktigt bra blogg du har! ceep it up :)

Samara | Datum: 2009-11-29 Tid: 21:23:17

jag vet inte om du har skrivit om det,men i London var det stor folksamling som hyllade honom dan efter han dog, jag har många bilder från det, det var så stämningsfullt, vill du ha foton till bloggen,eller känns det inaktuellt ?



5 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2009-11-26 | Klockan: 21:52:03 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: