WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

SIMULTAN PREMIÄR FÖR JACKSON FILM


Konsertfilmen This is it med Michael Jackson kommer att få en simultan premiär i drygt 15 städer runt om i världen när den kommer på bio nästa månad. New York, Rio de Janeiro, London, Berlin och Seoul är några av de städer som kommer att ha premiär exakt samtidigt som den stora galapremiären i Los Angeles. Stockholm tillhör dock inte den kategorin.
Den 27 oktober får Hollywoods kändisar beträda den röda mattan i Los Angeles och händelsen kommer att satellitsändas till de övriga premiärstäderna. Det innebär att Londons premiär sker strax efter midnatt lokal tid den 28 oktober medan Seoul har sin premiär på morgonen samma dag. För svenskarnas del kommer premiären ske först under förmiddagen.
This is it är regisserad av Kenny Ortega och kommer att visas på biograferna i två veckor.

Källa: UNT.se.

Amanda | Datum: 2009-09-22 Tid: 14:57:49

Har du nåra andra favoriter då? :D

Alicia | Datum: 2009-09-22 Tid: 15:03:41

SV: Okej :)

Johanna | Datum: 2009-09-22 Tid: 18:06:12

kommer filmen visas i sverige? när isåfall? :O

Amanda | Datum: 2009-09-22 Tid: 18:53:22

SV: Jag fullständigt älskar alla låtar, och då är det alla, men jag byter favoriter hela tiden från typ You are not alone, Man in the mirror, Who is it, In the closet, Thriller, Billie Jean, They dont care about us , say say say, och alla!

Men en låt har jag blivit helt jäkla förälskad i och det Speechless, jag fullständigt älskar den låten ! Älskar alla ord och allt , den är perfekt!

Amanda | Datum: 2009-09-22 Tid: 19:03:00

Sv: Ja exakt så är det. Jag fattar inte varifrån han hittar alla ord, men den låten har jag lyssnat på när jag mått dåligt , när jag varit överlycklig och när ja mått bra och allt, den betyder väldigt mycket!

Amanda | Datum: 2009-09-22 Tid: 19:21:53

Sv: Ja här med, alltid !

Gud och han är så snygg också!

Johanna | Datum: 2009-09-23 Tid: 17:07:17

på SF's hemsida står det att filmen kommer visas i sverige :D



http://www.sf.se/filmer/film/10002930/Michael-Jackson---This-is-it



7 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2009-09-22 | Klockan: 14:37:36 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: