WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

"I WOULD LIKE TO LIVE FOREVER"

Michael begravs inatt...





Ett hjärta slutade slå, en hel värld slutade andas
Jag vet att du är på en plats där du mår bra
Du sitter på din tron och vakar över oss alla
Himlen saknade en ängel
Och vilken ängel, om inte du?
Du var en gåva
Du var allt vi någonsin behövde
Du gav oss hopp
Du gav oss kärlek
Du gav oss ditt hjärta
Jag tänker inte säga farväl
Jag vill säga tack
Du fick framtiden mer ljus
Du fick en förändring i oss alla
Alla kan se det
du fick det hända
Tack för allt du har gjort
min underbara ängel

VI ÄLSKAR DIG



michelle | Datum: 2009-09-03 Tid: 13:21:18

sv. tack dtsamma :)



fin design!!



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2009-09-03 | Klockan: 12:43:42 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: