WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

"HOW MUCH PAIN CAN ONE TAKE?"


Jag hittade den här videon på YouTube idag, och jag hade inte sett den förut. Och jag kunde inte låta bli att börja gråta då jag ser Michaels ansikte i plågor av dessa frågor. Jag tvingade mig själv att ta bort händerna från ansiktet och se klart videon.
Jag tror inte ni har missat ryktena om att Michael Jackson skulle ha förgripit sig på en pojke sexuellt. Många tror det är sant, att han har gjort det. Men själv hör jag defenitivt inte till dem!
Nu tänker jag berätta för er vad jag vet om det här.
Jordan Chandler var 13 år gammal och var en väldigt nära vän till Michael Jackson under 1993. Senare påstod Jordans pappa Evan att Michael hade förgripit sig på hans son. Polisen genomsökte hela Michaels hem Neverland, och fotograferade honom naken efter bevis. Polisen tog alla kassetter, videoband och bilder för kontroll. Men de kunde inte hitta någonting som kunde bevisa att Michael var skyldig. 
Utanför rätten kom Evan med ett förslag till Michael att om han betalade Evan 22 miljoner dollar så skulle han ta tillbaka anklagelserna. Först vägrade Michael göra det, men senare bestämde han sig till slut att göra det för att allt bara skulle få ett slut.
Men nu då Michael är död kom Jordan fram och erkände att det inte var sant. De förolämpade Michael bara för pengarna.


Vad tycker ni om allt det här?

Natalia | Datum: 2009-09-01 Tid: 23:23:53

förstår det;)

Anonym | Datum: 2009-09-01 Tid: 23:26:53

det är förjävligt, han ville bara hjälpa pojken. vad får han tillbaka? nej fy fan. michael behövde inte det till sitt redan jobbiga liv

Maasi | Datum: 2009-09-02 Tid: 01:44:29

jag tycker att alla dessa idioter bör dra år helvete!

det är så jävla omänskligt, de tog fan kål på vår michael ='(

Carolina | Datum: 2009-09-02 Tid: 19:45:13

Det är så hemskt, Michael var en genomsnäll människa som ville att alla barn skulle ha det bra och vad får han tillbaka? En massa rykten och falska anklagelser.



Ps. Bra blogg, gillar Mickael Jackson väldigt mycket :)

Anna | Datum: 2009-09-02 Tid: 20:25:39

Det är så jävla hemskt och själviskt! Michael var en underbar människa, och jag är 100% säker på att han aldrig skulle göra något sådant!

Emma N | Datum: 2009-10-07 Tid: 21:04:36

Hur kan man göra någgot sånt ! VIlket ego!!! Jag är nästan 100% på att Michael aldrig skulle gör något sånt!!

Jimmy | Datum: 2009-10-18 Tid: 14:38:21

Jag sitter här och blir förbannad när jag läser det här. Jag slår i datorbordet av ren ilska. Jag vill nita den där jäveln som utnyttjade Michael efter det han har gjort...



7 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2009-09-01 | Klockan: 22:41:26 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: