WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

A FAMILY DYNASTY - DEL 4


Här kommer del 4 av The Jacksons: A family dynasty från TV4 Play! En sak jag upptäckte i det här avsnittet som jag inte har märkt förut är hur lika Michael och Marlon låter! I några mikrosekunder trodde jag faktiskt att det var Michael som talade, haha, så det var kul. Vad säger ni om gårdagens avsnitt?

Handling:

Del 4 av 6. Premiären av filmen This is it, en film om Michael Jackson, närmar sig och bröderna Jacksons ställs inför ett dilemma, om de ska gå på premiären eller inte. Oavsett vad de bestämmer sig för kommer de att kritiseras av pressen. Det är också dags för dem att fokusera på sin kommande konsert och de isolerar sig långt bort från alla störande moment. Allt går bra till en början men när Jermaine tar upp en känslig fråga är bråken igång igen.

ebba | Datum: 2010-04-10 Tid: 12:48:42

jag mår bra.I dag händer inte så mycket, inget faktiskt själv?

Emelie (: | Datum: 2010-04-10 Tid: 13:32:38

Hej, jag skulle vilja tipsa om en väldigt bra video :)

http://www.youtube.com/watch?v=eDqoIV4941I&feature=related

:)

GONETOOSOON. minnesblogg för mj! | Datum: 2010-04-10 Tid: 14:36:12

snygg bloggdesign, :)



detta avsnittet tycker jag var jätte bra.

varje avsnitt har jag alltid börjat gråta,

det är faktiskt ganska sorgligt ändå.

aja, jermaine & jacke, lika söta som alltid :')

thresnilsson | Datum: 2010-04-10 Tid: 15:49:11

sv: jo visst, jag har aldrig sagt att han är dålig på något? han var grym när han levde helt enkelt. och jag visar väl respekt?



4 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-04-09 | Klockan: 22:09:40 | Kategori: Familjen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: