WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

FANSEN KRÄVER RÄTTVISA

Utöver Michael Jacksons föräldrar Katherine och Joe Jackson och Michaels syskon Janet, Jermaine och Randy, hade ett 50-tal trogna fans slutit upp utanför domstolsbyggnaden.

- Jag är här för Michael. Rättvisa måste skipas, men det händer inte. Åtalet är helt löjeväckande hittills. Precis som alla andra underbara fans här, så är jag här för att stötta Michael och kräva rättvisa, sa Michael Kiss till APTN.

57-åriga Conrad Murray är åtalad för vållande till annans död. Om han fälls riskerar han som mest fyra års fängelse. Murray själv hävdar att han är oskyldig.

Källa: Nyhetskanalen.

c | Datum: 2010-04-07 Tid: 18:23:01

som fasiken att han ska ha rättvisa! det är väl inte rätt att han inte ska få det när alla andra får det? Vi vill inte ha en massa lögner och osanna rykten omkring vår Michael och hans familj. Speciellt barnen, som inte förtjänar all denna hemska information om deras älskade pappa. :(

nej, detta är så jävla sjukt så det finns inte!

jag är mållös, jag vet inte vad jag ska säga mer än: "oh my gaaaaaaaaaaaad! kan dom inte låta dom vara ifred?!"

Anna | Datum: 2010-04-07 Tid: 22:22:16

4 års fängelse för att ha dödat världens mest godhjärtade, underbaraste människa... :'( <3

thresnilsson | Datum: 2010-04-07 Tid: 22:55:48

sv: nej det fattar jag väl, han är väl typ.. din idol? xd

Matilda | Datum: 2010-04-07 Tid: 23:28:39

Jodå, allt är bara bra här, gjort idag då? :)



4 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-04-07 | Klockan: 12:55:28 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: