WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

JAZZ HYLLNINGAR TILL POPKUNGEN


- Man in the mirror


- Black or white


- P.Y.T (Pretty young thing)

Jag letar på "Michael Jackson tribute" på Spotify för jag ville höra hyllningar till honom. Och då hittade jag ett album som heter Michael Jackson Smooth Jazz Tribute som jag genast har tillagt till min spellista! Det är grymt och det är hur kul som helst att sjunga med till trumpeten! Njut.

Detta är tre låtar av tio. Det finns även låtarna "Billie Jean", "Thriller", "The way you make me feel", "Don't stop 'til you get enough", "Smooth criminal", "Beat it" och "Bad"!

Michael Jackson | Datum: 2010-08-24 Tid: 23:05:17

love it



trumpeten typ sjuuungggeeer

<3 | Datum: 2010-08-25 Tid: 19:56:35

det där var något av det bästa jag nånsin hört!!!



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-08-24 | Klockan: 19:00:39 | Kategori: Hyllningar till MJ


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: