WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

MICHAEL VANN FLERA PRISER 1980


Man kan nog säga att Michael Jacksons stora genombrott var när han släppte sitt första soloalbum som vuxen Off the wall 1979. Då han verkligen fick visa sina talanger, när han skrev sin egen musik och fick ha mycket mer egna idéer. 1980 vann Michael flera priser; Favourite Soul/R&B Album, Favourite Male Soul/R&B Artist, Favourite Soul/R&B Single för "Don't stop 'til you get enough", Top Black Artist, Top Black Album och Best Male R&B Vocal Performance för "Don't stop 'til you get enough".

En sak Michael även har sagt är att en av hans klara favoriter i hans musikkarriär är hans sång "Don't stop 'til you get enough", just för att det är den första låten han helt själv har skrivit som har släppts.

clara :D | Datum: 2010-12-23 Tid: 14:35:43

kommentar; allt väl annars? :D



svar: jodå, jag mår väl, lite problem har man väl men !

hur äre hos dej annars?:)

♥ L A I L A ♥ | Datum: 2010-12-23 Tid: 16:02:34

Imorgon är det julafton :) wiiie ;)

rebecka | Datum: 2011-04-15 Tid: 09:07:22

Hej, jag ska göra ett arbete om Michael Jackson i powerpoint och jag undrar om jag skulle få ta bilder från din blogg? De är väldigt bra bilder du har!

/Rebecka



3 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-12-23 | Klockan: 13:07:00 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: