WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

"JAG DÖDADE MICHAEL JACKSON"


Jag har varit med mina vänner idag, och jag och en vän skulle fara och köpa mat på OK. Och utanför affären var det två stora annonser av dagens Expressen och Aftonbladet. På Aftonbladet läser jag att ett stall hade brakat, men det var under den annonsen som allting stannade. "JAG DÖDADE JACKSON". Jag frös till och pekade på annonsen.
Jag köpte tidningen, som jag alltid göra när det står om Michael. Jag cyklade in varje dag de närmsta veckorna till en affär efter 25 juni med hjärtat långt ner i bröstet och köpte ett exemplar av både Aftonbladet och Expressen, jag har inte öppnat många av de tidningarna, de ligger i förvar i två lådor. Det är en väldigt viktig tid att minnas. I alla fall, jag har inte läst vad det står om detta än, jag vill inte göra det ikväll. Det slutar bara med tårar. Just nu sitter jag och lyssnar på mycket hög volym på musik som göra mig glad - "Rock with you", jag vägrar att vara ledsen ikväll. Vägrar... "Roooock (all night) with you, girl (sunlight) Rock with you, rock with you...!"

WE LOVE YOU ENDLESSLY MICHAEL.



Läs om nyheten bland annat här -
Expressen.
Jacksonthrill.
Drugnews.
SvD.
Aftonbladet.
SVT.


Cybéle | Datum: 2010-02-03 Tid: 22:30:02

Tack så hemskt mkt! :)



Conrad Murray e den mest hatade personen någonsin!

Cybéle | Datum: 2010-02-03 Tid: 22:32:32

Må han ruttna i helvetet!

Nathalie | Michael Jackson ♥ | Datum: 2010-02-03 Tid: 23:02:19

Fyfan vad jag hatar den mannen. Precis allt mitt hat går till honom!

F A N C Y | Datum: 2010-02-03 Tid: 23:03:06

Svar. Åh ja visst måste man se den =) Allt bra med dig förresten?

Peek-A-Boo | Datum: 2010-02-03 Tid: 23:09:41

Vad blev det för film?

Ebba | Datum: 2010-02-04 Tid: 08:21:14

Tack så mycket :D



Va gör du då?

Ebba | Datum: 2010-02-04 Tid: 08:36:25

Själv har jag sovmorgon :D Jag äter frukost ^^

Vad händer idag?

Anonym | Datum: 2010-02-04 Tid: 22:14:13

gick inte att kommentera senaste inlägget så jag kommenterar här ist;

det är bra att murray erkänt och kommer att åka fast för det han gjorde, men samtidigt så känner jga mig inte ett dugg lättad, de riktiga skyldiga är därute än och ingen kmr fälla de för något, jag snackar om de som anställde murray, de som pressade michael så hårt att genomföra dessa konserter - allt för att själva få pengar. det är en hemsk värld vi lever i.



8 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-02-03 | Klockan: 22:24:41 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: