WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

LÄKAREN KOMMER ERKÄNNA


Michael Jacksons läkare Dr. Conrad Murray är beredd att erkänna att han - ofrivilligt - dödade Michael Jackson.
Åtal mot läkaren kan komma att veckas redan den här veckan. Enligt polisen har Murray i förhör erkänt att han injicerat Michael Jackson med narkosmedlet propfol. Även obduktionsrapporten har bevisat att Michael dött av akut propofolförgiftning och polisen klassificerade stjärnans död som mord, alternativt dråp.
Murray har hela tiden nekat till anklagelserna men enligt uppgifter till CNN inatt så ska doktorn nu vara redo att överlämna sig själv när åtalet blir offenligt.
TMZ:s källor uppger att åtalet kommer redan imorgon och att läkaren då kan gripas direkt om han inte ger upp.

Källa: Jacksonthrill.

Jag har många blandade känslor om detta... Allt jag vill nu om denna utredning och med läkaren är att en sann rättvisa sker. Rättvisa. Låt en rättvisa komma, jag hoppas och tror att den kommer. Jag har inte mycket mer att säga... Gud, låt en rättvisa ske!

Vad tycker ni? Vad vill ni ska hända? Hur ser ni på detta? Vad är era känslor? Snälla, berätta.

Meg | Datum: 2010-02-04 Tid: 22:52:59

sv. Tjabba! Det är bara fint :D själv?

Tillan | Datum: 2010-02-04 Tid: 22:58:07

Sv: Jodå, helt okej! Har haft en deppdag kring många saker (läs inlägg "ångest" på min blogg som jag la ut tidigare idag), läste att du skulle gått på en av MJs Londonkonserter, det skulle jag med! 24 juli kunde min vän fixa biljetter till, jag hoppsade runt på jobbet som en galning när jag fick reda på det!



Dock smsa min kompis mig den 25 juni på kvällen och sa att hon inte ville köpa biljetterna längre, hon kände på sig att något var fel och att konserten inte skulle bli av! Vi skulle ju köpa biljetterna svart och de kostade 2000 styck.



Jag kände samma känsla som henne men ignorerade det pga viljan att se honom så jag blev sur och bestämde mig för att köpa dom utan henne om ett par dagar, dagen efter vaknar jag upp med sms från min andra vän som skrev "Michael Jackson är död!! Köp inte biljetter!" Så jag hann aldrig, jag jobbar på en mataffär så jag var omringad av alla förstasidor i flera dagar (köpte dom och har de fortfarande sparade här hemma), jag grät i 2 veckor i streck.. fyfan.

caroline | Datum: 2010-02-04 Tid: 23:13:06

jag hoppas att han blir dömd och att MJ äntligen får leva i frid och man slutar skriva om honom. det är vad jag vill.

Peek-A-Boo | Datum: 2010-02-04 Tid: 23:23:23

Ja just det! Det har du ju sagt! :)



Nu är det ju fredag snart! Wiihoo! Har du några planer under helgen?

Olivia | Datum: 2010-02-04 Tid: 23:52:12

Gud jag vet inte, tycker att det sanna borde komma fram!

SV: jag mår bra, själv? :)

Michael Jackson | Minnesblogg | Datum: 2010-02-05 Tid: 12:37:02

Sv: okej. :D

catti | Datum: 2010-02-05 Tid: 14:16:26

sv: jag ändrar :D

har fått igång datan nu, så den är väl klar snart.. :P

Cissan | Datum: 2010-02-05 Tid: 14:26:33

Men vrf liksom?? Varför gjorde han det??? :(

sandra | Datum: 2010-02-05 Tid: 15:01:29

sv: ååh okej, New Moon är ju bara för underbar :D sett den tidigare också? =)

Nora Fazel | Datum: 2010-02-05 Tid: 15:10:33

Mina känslor in för det här? Hemska, obeskrivliga. Conrady Murray måste få det han förtjänar. Men samtidigt så ska han inte dö, det är alldeles för enkelt.



Peace and love

Anonym | Datum: 2010-02-05 Tid: 20:15:50

dog inte den snubben nyss? :o

Anna | Datum: 2010-02-10 Tid: 10:27:02

hur kan någon vilja döda världens mest underbara, godhjärtade människa??? Jag förstår det bara inte... <3



12 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-02-04 | Klockan: 22:22:06 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: