WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

SVAR PÅ FRÅGA

Postad Bild

Mava -
Vad fick dig att öppna ögonen för M.J :) ?

Jag sitter här och försöker hitta de rätta orden som svar på frågan, men sanningen är den att jag inte kan beskriva det i ord. Ända sedan jag sökte på hans namn på YouTube för första gången, från första till sista raden av "Dirty Diana" har jag varit fast. Det är något som är magiskt, han är magisk. Jag älskar när han sjunger, när han sjunger är allt bra för han är hos mig. Jag kan känna hans närvaro för den närvaron spirar av kärlek och värme. Jag älskar honom. Han är unik och så underbar. Och när han dansar känns det som om man kan göra vad som helst. Egenligen, behöver jag endast ett ord som svar på den frågan - Kärlek.


Speechless, that's how you make me feel.


Samma fråga som Mava frågade mig frågar jag er -

 Vad fick Dig att öppna ögonen för MJ?


minneavmichael | Datum: 2010-02-02 Tid: 12:33:55

kommentera gärna min frågestund! skitfin blogg du har, verkligen inspiration! =)

David | Datum: 2010-02-02 Tid: 12:56:31

sv: tack detsamma! (Michael Jackson är typ bäst! :))

Anonym | Datum: 2010-02-02 Tid: 14:14:36

Så känner jag med! När jag är ledsen - lyssnar jag på MJ, när jag är glad - lyssnar jag på MJ, när jag är arg - lyssnar jag på MJ & när jag är rädd - lyssnar jag på MJ! Han får mig att känna mig trygg helt enkelt! I love you Mike! <3

Peek-A-Boo | Datum: 2010-02-02 Tid: 15:17:33

Hej hopp!



Hur står det till? Händer det nått trevligt idag?

Svara gärna på frågan i inlägget om du inte har något bättre för dig :D

Fullständigt uttråkad idag, blä!

Mava | Datum: 2010-02-02 Tid: 15:51:05

sv: åh va fint :) jag är inget specielt stort fan av M.J men jag har några av hans låtar i mobilen som jag älskar :) först var jag faktiskt emot honom för han var svart sen gjort sig vit men nu så saknar jag honom även om jag inte veiste så mycket om honom :O :)

Mava | Datum: 2010-02-02 Tid: 16:08:39

sv: ahhaa jag hade hört de förut men trodde at folk bara drev, okey nu vet jag :D

anna ♥ | Datum: 2010-02-02 Tid: 16:32:58

jag sökte på hans namn på youtube, klickade på det första videoklippet jag såg. och i andra sekunden var jag trollbunden. man kan liksom inte förklara. Varje gång jag tänker på honom så känner jag nån sorts närvaro. Och det känns som att han kan höra just mig när jag tänker på honom. Jag har en egen kontakt med honom, och jag känner honom även fast vi inte träffats. Michael, YOU are my life. <3

Aida Shalaby | Datum: 2010-02-02 Tid: 17:12:33

snälla kan du rösta på mig på: www.emmelist.blogg.se som dagens blogg? jag är nummer två :)

veronique jackson | Datum: 2010-02-02 Tid: 18:34:44

"Postat av: Mava



sv: åh va fint :) jag är inget specielt stort fan av M.J men jag har några av hans låtar i mobilen som jag älskar :) först var jag faktiskt emot honom för han var svart sen gjort sig vit men nu så saknar jag honom även om jag inte veiste så mycket om honom :O :)"



hahaha rolig filur

Michael Jackson | Minnesblogg | Datum: 2010-02-02 Tid: 18:38:03

Jag sökte på honom på youtube och satte på en låt och sen blev jag fast. Jag vet inte hur men jag älskade det. Det var magisk när man hör honom sjunga. Jag kommer aldrig att lyssna på hans musik, för det är det bästa musiken jag har hört. I love you Michael. <3

Jullan :3 | Datum: 2010-02-02 Tid: 19:30:54

Ingen är bättre en MJ.

Han var King Of Pop och han kommer alltid vara.

Din blogg äger!!!!!!!

Lisa | Datum: 2010-02-02 Tid: 22:14:43

Jag har inte varit ett så stort michael jackson fan, har hört hans låtar och lyssnat smått på dom kända låtarna som bad, beat it och billie jean. Efter att han gick bort har jag varit helt fast, började lyssna och kunde helt enkelt inte sluta. Dessutom ville man få reda på mer och mer om han som person. Förut tyckte jag att han verkade vara en väldigt skum person, och jag kan erkänna att jag haft fördommar. Men efter att man sett videos med honom och allt ser man att han verkade vara en fantastisk person som absolut inte var kapabel till det han misstänktes för. So i'm hooked.

Adde | Datum: 2010-02-03 Tid: 14:10:02

Det ironiska som folk inte vet eller har kollat upp fakta kring är att han inte "gjorde" sig till vit, han fick en hudsjukdom som heter vitilago där pigmentet i hans hud dör ut.. finns youtube klipp där läkare m.m förklarar detta och i intervju med michael själv.

Michael lover<33333333333 | Datum: 2010-02-03 Tid: 20:25:17

Sitter också här och försöker hitta det rätta orden, men det är så himmla svårt! Jag sökte på ''Michael Jackson'' på youtube och den första låten som kom var ''bad'' och jag ba: WOW! och var sedan pckså helt fast! Jag är int en sådan person som fastnar hos personligheten i artister, Jag har många jag tycker sjunger väldigt bra, men jag har lixom aldrig ''intresserat'' mig för dom , om du jälvklart Michael ofcfattar`Men men Michael var det HELT annorlunda! Den första gången jag sökte på michael på youtube satt jag och sökte massor av låtar och jsg igenom texten, ryttmen och ja, allt i låtarna, och ja, såklart Michael ofc! Ja, det ara var så att jag såg ngt speciellt hos honom! Han är helt enketlt underbar!<3

Hanna: MJ fan | Datum: 2010-02-03 Tid: 21:07:29

hans livs glädje, han fantastiska glädje, han musik, unik heten i honom, och smärta han hade hamnat i om och om igen i sitt liv tyngde ner mig, precis som om det var jag. Det är bara någonting om honom så inte lämnar en ifred en sekund, och jag älskar varje sekund!



Och sen är han himla sött under hela han's liv :P

Love you michael!

jennifher | Datum: 2010-03-31 Tid: 16:13:35

jag började gilla honom när ja va 7 och kollade på en dokumentär med honom!



16 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-02-02 | Klockan: 07:37:14 | Kategori: The fans


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: