WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

HOPE YOU UNDERSTAND


Jag vill be om ursäkt om någon av er tycker jag har haft dålig uppdatering på sistone. Men det har bara varit mycket med skolan och nära och kära. Till exempel, till nästa vecka ska jag göra klart kring 60 frågor om buddhismen, så i helgen blir det att göra det (vilket jag tycker är väldigt roligt och intressant). Men jag försöker uppdatera varje dag, så gott jag kan. Jag hoppas ni förstår.. ♥

Cybéle | Datum: 2010-01-22 Tid: 21:54:35

Klart vi förstår :) Kommer ändå forsätta läsa din blogg (;

Neli | Datum: 2010-01-22 Tid: 22:01:29

Hihi desamma tjejen =)



Ooh, vilken jobbig bild på MJ =( Han ser så sorgsen ut där! Men ändå fin på sitt sätt.

caroline | Datum: 2010-01-22 Tid: 22:51:32

jag förstår det helt och hållet :) älskar din blogg ändå :D



Du har fått en award från mig till din blogg :D



3 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-01-22 | Klockan: 21:40:13 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: