WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

HUR KOMMER MAN IGENOM?


Jag kan inte förstå detta. Vet någon hur man kommer in på MJJPictures.com? Det kommer bara upp en bild och står "HIATUS". Jag skulle bli jättetacksam och glad om någon visste och kommenterade det här för det är verkligen en så fantastisk sida. Tack!

UPPDATERING -
Sidan är visst av nu. Men vi får hoppas att den kommer igång snart igen. Kram.

nathalie | Datum: 2010-07-28 Tid: 21:38:52

vad kuul:)Har lagt till nu Kram



fiiin bild:)

julia | Datum: 2010-07-28 Tid: 23:40:53

jag vet faktiskt inte, jag kommer inte heller in! :-S

Sweet Life Style | Datum: 2010-07-29 Tid: 00:35:00

sök bara på michael och sen mj pictures på google bilder så får du upp länk.

Anonym | Datum: 2010-07-29 Tid: 10:29:05

SNÄLLA, SNÄLLA. nyss börjat läsa din blogg, och jag ska följa den för jag älskar michael jackson mest av allt! varit ett fan sen 8 år.

och jag beundrar dig :)



men jag har en liten konstig fråga, som jag verkligen hoppas att du kan svara på.

i detta inlägg: http://popkungen.blogg.se/2009/november/familjen-haller-ihop.html#comment



så har blanket på sig en vit och marinblå baseball jacka med en gul 9 på, jättegullig jacka. och jag har även sett att bloggaren dessie haft en exakt likadan jacka, så jag undrar: vart kan man få tag på denna jacka?



tack på förhand! puss



Popkungen | Datum: 2010-07-29 Tid: 14:44:31

Svar till Anonym -



Jag vet inte vars en sådan jacka finns.

sofia | Datum: 2010-10-07 Tid: 12:05:05

Michael Jackson är mitt liv, lever för honom!



6 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-07-28 | Klockan: 21:07:36 | Kategori: Frågor och svar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: