WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

IT'S ALL FOR LOVE. L.O.V.E.


Vi ska fira hans liv, i morgon. Många tårar runt hela världen kommer fällas, miljontals. Och de har redan börjat. Vi älskar dig, Michael! Och vi hoppas du kommer se all den kärlek vi fans kommer visa dig i morgon. L.O.V.E.

Sweet Life Style | Datum: 2010-06-24 Tid: 18:59:06

åh va bra!. Ja jag ska hedra min idol imorgon, ska klä mig i mj kläder och gå runt inne i stockholms innerstad med mina vänner och hedra MJ! förra året gjorde jag det, i Hollywood. Kommer verkligen kännas konstigt att inte vara där som jag var för ett år sen. MJ <3



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-06-24 | Klockan: 16:54:27 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: