WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

A FAMILY DYNASTY - DEL 1


Missade du programmet The Jacksons: A family dynasty när det visades på tv eller vill du se det igen? TV4 Play visar hela programmet gratis på sin hemsida. Och här ovan i videon kan ni se det. Och jag vill passa på att fråga er om vad ni tycker hittills om brödernas program? Jag tycker det var väldigt rörande och sorgligt men samtidigt många glada stunder. Jag grät när Jermaine berättade varför han inte ville lämna Motown för CBS Records. Och det var speciellt kul att få se en liten tour ifrån familjens hus i Gary! Det är en plats jag verkligen vill besöka någon gång i livet - Michael Jacksons barndomshem.

Elin | Datum: 2010-03-13 Tid: 23:45:51

Hejsan :) Om du vill kan du gärna tipsa om denna insamling i Michaels namn http://www.unicef.se/egna-insamlingar/healtheworld



Vi svenska MJ fan måste försöka sprida hans budskap och hjälpa till att make that change :) <3

E M M A | Datum: 2010-03-14 Tid: 00:04:29

hhii ja:D

Ammi | Datum: 2010-03-14 Tid: 00:06:42

sv: jaaa, jäkla skit att han inte kom vidare!

ida | Datum: 2010-03-14 Tid: 00:12:17

SVAR: Såklart ;) själv?



4 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-03-13 | Klockan: 19:41:40 | Kategori: Familjen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: