WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

"JAG GJORDE INGET FEL"


Doktor Condrad Murray, som står åtalad för att ha injicerat Michael Jackson med den dos smärtstillande medel, som tros ha lett till stjärnans död, har inte gjort några försök att be om ursäkt till Jacksons familj, skriver Tmz.
Han tycker sig helt enkelt inte ha gjort något fel, skriver sajten och referar till en källa närstående till läkaren.
Enligt Tmz tror inte Murray att hans spruta propofol dödade Jackson, trots att obduktionen visar att stjärnan avlidit av en överdos smärtstillande. Det ska vara anledningen till att Murray, enligt uppgift inte sade något om injektionen till ambulanssjukvårdarna på plats vid Jacksons hjärtstillestånd.

Källa: Aftonbladet.

clara | Datum: 2010-03-29 Tid: 11:51:56

aa tack du då

Latte Liten | Datum: 2010-03-29 Tid: 11:57:47

Mmm läste det. Har du en bra dag?

Elvira Eriksson | Datum: 2010-03-29 Tid: 12:38:31

Svar: jarå! Med dig?:)

Anonym | Datum: 2010-03-29 Tid: 18:10:21

Hans docktor borde spärrasss in i 20 år minst !

Anonym | Datum: 2010-03-29 Tid: 19:03:17

hihi, hjälp mig att vinna nu!

tävling på nelly.com

(design av egen bikini-länk dit finns på bloggen)

skulle betyda enormt mycket!:*

Jenny Schäder | Datum: 2010-03-29 Tid: 20:41:30

Jag kan ALDRIG tänka mig ett liv utan Tokio Hotel! Och när dom splittras, fast det tror jag inte dom kommer lyckas bra med, för då skulle alla fansen typ bli skitbesvikna och göra allt dom kan för att hålla kvar dom som kändisar. Men du har många andra Michael Jacksons fans med dig på din sida:D;)



6 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-03-29 | Klockan: 11:47:10 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: