WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

BRANN FÖR YRKET


(Anjelica Houston har bland annat spelat The Supreme Leader i Captain EO.)


"Jag träffade Michael på första dagen under repititionerna och jag blev helt överväldigad trots att jag visste om hans image sedan tidigare - hur otroligt söt och hur anspråkslös och hur oskyldig han var. Men när han sedan började arbeta började mitt hjärta slå snabbare och håret på armarna och i nacken stack rakt upp och han tog bokstavligen andan ur mig. Michael är den mest elektrifierade artisten som jag någonsin har sett. Jag tror att det var väldigt svårt för Michael att uttrycka ilska. Han var - måste jag säga - en av de mest artiga människor jag någonsin mött i mitt liv. Jag har aldrig hört Michael säga ett svärord, även när han var upprörd. Och jag tror att musiken var egentligen det enda sätt som hans känslor kunde komma igenom. Han brann för yrket som artist och jag har aldrig sett någon annan med en sådan talang som Michael, och jag har sett många duktiga artister.

Han var mycket missförstådd. Jag trodde aldrig på någon av de anklagelser eller insinuationer mot honom. Jag kommer ihåg en gång då vi åt lunch tillsammans och då pratade han just om det. Han sa att han kände sig som han hade knappast fått någon hjälp. Han sa att de ville ha ett blodprov. Jag tyckte så synd om Michael och jag kände verkligen hur hans hjärta hade brustit och hur dåligt han mådde på grund av anklagelserna."

~ Anjelica Houston

M o s i i e - | Datum: 2010-03-19 Tid: 14:49:36

SV: Vad bra! :D Jodå,det har jag haft! ;)

M o s i i e - | Datum: 2010-03-19 Tid: 15:10:31

SV: Ja! :)

Några planer inför kvällen? :)

Anna | Datum: 2010-03-19 Tid: 15:32:55

Fint sagt. :) <3

M o s i i e - | Datum: 2010-03-19 Tid: 15:36:59

SV: Okej, kul! :)

Jag skall bara ta det lugnt.

Amanda | Datum: 2010-03-19 Tid: 15:53:55

sv: Jag ska först ha dans, sen ska jag sova hos en vän tror jag. Vad ska du själv göra? (:

T I N A | Datum: 2010-03-19 Tid: 15:59:02

fin blogg ;D

Anonym | Datum: 2010-03-20 Tid: 11:23:18

Synd att MJ inte fick uppleva något av den kärlek och upprättelse som nu kommer hans väg. Tror han kände sig väldigt utfryst de senaste året !!

Jenny | Datum: 2010-05-14 Tid: 15:49:47

Just artig är ett ord som passar bra in på honom.

Michael Jackson in our hearts <3 | Datum: 2010-06-19 Tid: 14:59:56

Heeej :)

Vi är två Michael Jackson älskare <3

Vi har haft vår blogg i ett par månader nu, den har inte alltid gått så där jätte bra, men nu när det närma sej den där dagen så har vi blivit lite flittigare på bloggen (y)

Vi får mycket inspration av din blogg, den är fantastisk :)

Besök våran, inte lika bra blogg men värd att titta på: http://mjlovers.blogg.se/

Kram Izabelle och Becca !



9 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-03-19 | Klockan: 14:44:16 | Kategori: Andra om MJ


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: