WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

WILD MICHAEL JACKSON APPEARED!


Alla som gillar att spela Pokémon kommer säkerligen uppskatta detta, haha! Min bror visade mig den här videon och jag tänkte att jag måste sätta ut den här. Och riktigt coola saker kan han göra, bland annat star kick!

Family Jackson [Fan/minnesblogg] | Datum: 2010-10-15 Tid: 16:33:33

Hej! Nu kan du vara med och tävla om att bli månadens fan, om du vinner så får du ett bloggsvar en länkning och kommer synas i menyn i en månad!

Komigen och våga ta chansen, om du inte har bloggsvar så kanske du har tur och får det nu :)

Gå in på bloggen för att läsa mera!



[Förlåt om du inte gillar sånna hära kommentarer <3]

JB | Datum: 2010-10-17 Tid: 14:25:57

Hej, vilken superblogg du har .____.

jag älskar Michael Jackson så jag följer din blogg (:



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-10-10 | Klockan: 19:10:19 | Kategori: Bilder


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: