WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

MICHAEL JACKSON SVARAR



If you could only perform three of your songs for the rest of your life, what would it be and why?

Michael svarar;

"Heal the world", "Speechless"... and that's a difficult one... I think... "You are my life". The point is that they're very melodic and they have a great important message that's kinda immortal, that can relate to any time and space, you know."


Nu tänkte jag börja med något nytt här på bloggen! Jag kom på att jag kunde ta ut frågor från lite varstans, från intervjuer och uttalanden osv, och skriva det Michael Jackson svarade på dessa frågor. Det blir en fråga i taget, och de kommer upp lite här och där, tycker jag. Kul, va!?

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup! | Datum: 2011-04-29 Tid: 18:00:28

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/utkast-april-29-2011.html#comment

KRAM

Angelica | Datum: 2011-04-29 Tid: 19:19:09

Hej!

Tittar in och önskar dig en trevlig fredagskväll. Vad har du för planer?



Tänkte passa på att på att tipsa om att anmäla dig till helgens blogg, som avslutas på söndag där du kan vinna en länk: http://angelica.blogg.se/2011/april/fredagens-vinnare-anmalan-till-helgens-blog.html#comment



Jag har även en annan tävling som avslutas redan i morgon, MÅNADENS BLOGG, där du kan vinna bloggsvar. Anmälan sker här: http://angelica.blogg.se/2011/april/manadens-blogg-vinn-bloggsvar.html#comment



Om inte reklam som tävlingar uppskattas, ber jag om ursäkt. Annars önskar jag en trevlig fortsättning. KRAM

Molly | Datum: 2011-04-29 Tid: 19:34:45

å, vilken bra idé :) Och vilken härlig bild... jag saknar Michael :(

Ruvejda | Datum: 2011-05-01 Tid: 20:29:51

Vad kul! Var i Liseberg igår och såg hans händer och autograf, gud vad man saknar honom! :(

rebecka | Datum: 2011-05-03 Tid: 13:11:30

Mycket bra initiativ! Älskar att höra Michaels uttalanden!

Tack för en bra blogg :)

Anonym | Datum: 2011-05-11 Tid: 00:17:35

Jättebra idé!!!! :)



6 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2011-04-29 | Klockan: 17:05:39 | Kategori: MJ svarar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: