WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

SVAR TILL FABIAN



Favoritfotbollsspelare och lag???? Vet du det?

Hej Fabian, jag vet tyvärr inte vem Michael Jacksons favoritfotbollsspelare var. Men dock är jag rätt säker på vilket lag han mest tyckte om! Det sägs i alla fall att han var ett väldigt stort fan av Fulham FC, som är en engelsk fotbollsklubb. Som du kanske även vet, som jag har skrivit om tidigare, så finns det en jättefin staty av Michael Jackson nu utanför Fulhams arena som är en hyllning till honom, du kan läsa mer här om det!

Ovan kan du se en bild som är med Michael och laget tillsammans!

Anonym | Datum: 2011-05-01 Tid: 10:11:37

:D

Fabian | Datum: 2012-12-06 Tid: 15:02:05

Tack :D även om jag visste allt du skrev nu så blev jag chockad. Jag började precis läsa den här bloggen igen och den är underbar! Tack för svar :D jag hade alltså inte sett detta inlägg för några år sedan när jag frågade, tack igen:)

Vad heter din blogg om dig själv ?

Svar: Tack <3

Jag har ingen personlig blogg längre men du kan följa mig på Twitter om du har, @josefinaek :)
Michael Jackson

Fabian | Datum: 2012-12-06 Tid: 15:21:53

aha :) instagram?

vill bara veta mer om dig, du verkar vara en fantastisk person!

Svar: Nä önskar att jag kunde ha en (min mobil suger hehe)
Michael Jackson

Fabian | Datum: 2012-12-06 Tid: 15:38:28

haha lungt :)

facebook?

Svar: är bara kompis på facebook med dem jag känner :)
Michael Jackson

Fabian | Datum: 2012-12-06 Tid: 15:39:05

förlåt om jag är tjatig :/

Fabian | Datum: 2012-12-06 Tid: 15:39:05

förlåt om jag är tjatig :/



6 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2011-04-29 | Klockan: 19:50:36 | Kategori: Frågor och svar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: