WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

KANYE WEST SLÄPPER 34,5 MINUTER LÅNG MUSIKVIDEO



Nu inser vi varför Kanye West har spenderat så mycket tid med Victoria's Secret-modellen Selita Ebanks på sistone, de har spelat in en musikvideo tillsammans! Kortfilmen som heter Runway hade egentligen som mål att bli världens längsta musikvideo genom att slå Michael Jacksons 39 minuter långa video, men Kanye träffades av en blixt av ödmjukhet och bestämde sig för att låta Michael behålla sin titel, så istället nöjer han sig nu med en respektabel andraplats och går till och med så långt som att hylla kungen av pop i videon!

Källa: Posh24.


Först säger han "jag är den nya Kungen av Pop nu!" just efter Michaels bortgång och nu detta
- what is his problem?


Sara | Datum: 2011-01-02 Tid: 12:34:19

Sv; Okej, jag svarar på kommentarer :)

Cybéle | Datum: 2011-01-02 Tid: 13:10:48

Kanye West har stora problem, fan vad jag avskyr den människan.

MJ-lover | Datum: 2011-01-02 Tid: 16:05:50

Hmm... :/ Bra att de inte tänker slå MJ:s rekord då... Ingen kmr någonsin i närheten av MJ! :D <3

Cybéle | Datum: 2011-01-02 Tid: 23:17:17

Han suger! Finns bara en King Of Pop & det e MJ :)

Anonym | Datum: 2011-01-03 Tid: 07:08:08

Tjenare!



Undrar om du har lust att svara på this or that frågan som just presenterats i min blogg? :)

Jag undrar vilket år som du föredrog, vilket som var bäst helt enkelt, 2010 eller 2009?

Kul om du kunde svara, och isf så hittar du inlägget på förstasidan i bloggen, skrolla ner lite om andra inlägg publicerats.



Ha det bra! / robin hood - gratis designhjälp.



5 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2011-01-02 | Klockan: 00:36:36 | Kategori: Michael Jackson


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: