WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

JERMAINE JACKSON SLÄPPER BOK


Michael Jackson's bror Jermaine Jackson ska släppa en bok om sin bror Michael, som ska kallas You are not alone: Michael: Through a Brother's eyes.

I berättelsen av broderskap, skriver Jermaine om en trogen och kärleksfull bild, tar fansen närmare till det invecklade hjärtat, sinne och själ av The King of Pop. Det är en öppen men sofistikerad bok om människan, inte legenden, med avslöjande inblickar med inga begränsningar. Den är skriven som en komplett förståelse av Michael.

Jermaine Jackson sade "Vi vill inte ha Michael's liv - eller död - ska vara en evig gåta. Detta är så sant som vi vet att det är. Jag har läst så mycket om vad människor tror veta om Michael, men det här är om vad som verkligen hände. Jag hoppas att det blir lättare att förstå min brors värld. Genom att sitta ned och dela minnen, så hoppas jag att hans miljontals fans kommer se honom på nytt, och att de som inte har varit så godhjärtade kommer finna plats för mer medkänsla. Alla har sagt allt sitt om Michael och oss. De kan inte säga mera. Nu är det vår tur.  Ingen av oss önskar att rättegången med Dr. Murray om Michael's död kommer ha det sista ordet om hur vi minns honom. Vi kan inte hämta tillbaka vår bror, men vi kan garantera att hans liv aldrig blir glömt, i en bok som hyllar hans liv - och säga saker han aldrig fick chansen att säga."

Källa: HarperCollins.

:) | Datum: 2011-03-23 Tid: 10:43:32

Jag måste läsa den :)



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2011-03-19 | Klockan: 17:06:43 | Kategori: Familjen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: