WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

EARTH HOUR 2011!



Eftersom jag tycker Earth Hour är en sådan viktig händelse för jorden vill jag informera er om det här på bloggen, och samtidigt är det ju en hyllning till många av Michaels handlingar i livet. 

Earth Hour är en internationell kampanj som ber hushåll och företag att under en timme släcka sina lampor och stänga av sina icke-nödvändiga elektriska apparater för att uppmärksamma frågan om att minska energiutnyttjandet för att minska utsläppet av växthusgaser. Miljontals människor världen över släcker ljuset under en timme i världens största manifestation för klimatet.

Genom en enkel handling – att släcka ljuset under en timme – visar du ditt stöd för klimatet och uppmanar samtidigt världens makthavare att agera i klimatfrågan. Lördagen den 26 mars 2011 klockan 20.30 släcker vi här i Sverige i hopp om en ljusare framtid för allt levande. Delta i Earth Hour, var en del av lösningen!

Rebecca | Datum: 2011-03-26 Tid: 16:44:12

Svar: Jodå, det är jättebra! Glad att det är lördag, ikväll blir det tacokväll med en kompis, och kanske fler. Vi får se! :)



Jag ska självklart delta i Earth Hour i år, jag tror inte att jag gjorde det förra året, tyvärr.. Kommer inte ihåg vilket datum det var. Tänker tända lite stearinljus så att det inte blir helt mörkt! :)



Kram!

/Beccy

Ninas modeblogg, utan mode | Datum: 2011-03-26 Tid: 16:55:22

Det är ett kort :) Jag ska släcka en timme :)

Maja Kuoppala [FOTO] | Datum: 2011-03-26 Tid: 20:52:58

Sök på Dance group dance to michael jackson sen bläddrar du ner lite och där hittar du STOCKHOLM dancing to michael jackson ;)haha

Rebecca | Datum: 2011-03-27 Tid: 00:57:38

Svar: Ja, det var riktigt mysigt! Jag och min kompis satt och pratade, det funkar lika bra utan alla lampor! Man borde egentligen ha Earth Hour oftare, det är inte en så stor ansträngning egentligen. ;)



Kram!

/Beccy



4 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2011-03-25 | Klockan: 23:30:44 | Kategori: Tipsar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: