WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

INTERVJU AV BRETT RATNER

 
Om det är någon intervju ni borde se med MJ, så är det denna. Det är ingen tv-intervju, utan en intervju av Michaels kompis Brett Ratner. Ni vet han som berättade den här roliga historien om ni klickar här. Det är ingen bild i början av första delen, men den kommer efter 2 minuter. Intervjun är inspelad 2003. 

Adela Dimerius | Datum: 2012-11-07 Tid: 18:56:55

Hej! Fin blogg du har, har du lust med ett bloglovin byte med mig?

I såna fall lägg till mig och skriv vilket nummer du blev så lägger jag till dig så fort jag sett din kommentar :D

Kram Adela

Adela Dimerius | Datum: 2012-11-07 Tid: 20:29:40

jag blev nr 68 :)



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2012-11-07 | Klockan: 13:19:54 | Kategori: Intervjuer


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: