WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

LÄS

 
 Läs detta innan ni ser klippet!
 
Vissa av er kanske tycker jag är knäpp, men jag tror på att Illuminati finns och jag tänkte tala lite grann om det nu. Varför ska jag skriva om det på denna blogg om Michael Jackson för? Jo, för att Michael kämpade för att försöka krossa dem.
 
Någon av er kanske inte vet vad Illuminati är för något? Jag vet inte heller mycket om dem, ingen gör det – eftersom de håller sig hemliga. Sluta inte läsa fastän ni tycker det är trams. Kortfattat sagt kan man väl säga att de är en hemlig "förening" som en massa människor är med i. Detta är människor som finns bland annat i regeringar, medier, osv, huvudsakligen i USA. De är i våra ögon ondskefulla, eftersom de endast bryr sig om makt och pengar, och är emot svarta bland annat. Och de styr världen på sätt och vis utan att vi vet om det. (USA är ju världens inflytelserika land och vad som pågår där gäller oss också, särskilt ekonomiskt).
 
Det finns en anledning till varför ingen talar om dem rätt ut (säger deras namn) och det beror på att de dödar den person som talar om dem. De vill hålla sig hemliga. Det sägs att det är dem som ligger bakom morden på till exempel Gandhi, Martin Luther King, John F Kennedy, osv.
 
Gärningsmannen som sköt Kennedy togs ju fast, men bara några timmar senare (utan att ha hunnit förhöra honom eller något) skjuts även han till död! Utan att veta vem som gjorde det...
 
Det är framför allt kändisar som känner till dem, eftersom Illuminati gärna vill att de ska ansluta sig till dem. Det sägs att de frågade MJ, men att han vägrade.
 
Jag har velat fram och tillbaka, om jag tror på dem eller inte, men efter att ha talat med min bror är jag nu säker på att de existerar. Han berättade om elfte september, om World Trade Center... Illuminati är en konspirationsteori att de var bakom den attacken. När min bror sa det så frågade jag; "Men varför skulle de vilja attackera sitt eget land?" Och han svarade; "För att ha en ursäkt till att ta sig in i de arabiska länderna, som är ett av de oljerikaste länderna i världen." De har bara gjort Usama bin Ladin till en syndabock. Och detta är fakta; USA har otillåtet under kriget, som bröt ut på grund av elfte septemer, tagit olja därifrån! Det finns också en massa andra bevis till att det är de som ligger bakom det. Bland annat har man hittat en massa amerikanskt ägda delar från flygplanen, och detta har inte den amerikanska regeringen velat kommentera. Det har också funnits ofantligt många varningar att denna attack kommer ske före det hände, som ingen gjorde något åt. Och vet ni? Michael Jackson hade ett möte i World Trade Center den 11 september 2001, men han försov sig...
 
Så var kommer MJ med in i bilden? Låten "They don't care about us" är om Illuminati. Illuminatis märke är ett öga eller en triangel, och Michael dansar framför ett öga i videon (bild!). Och Michaels dotter, Paris, har skrivit på Twitter; "Retweet if you know who 'they' are in They don't care about us". Läskigt? Ja! Om man verkligen lyssnar på texten, till exempel; "In the suit, on the news... I'm tired of bein' the victim of shame, you're throwin' me in a class with a bad name. I can't believe this is the land from which I came... Some things in life they just don't wanna see, but if Martin Luther was livin', he wouldn't let this be, no, no... They don't really care about us..." 
 
Och ja, jag tror det är de som ligger bakom pedofilanklagelserna, och att MJ fick så otroligt mycket hat i media (mer lögner om honom än någon annan kändis). Michael har själv sagt att han tror att någon måste betala familjen (som anklagade honom) för att ljuga så mycket som dem gjorde. Ni kommer ihåg att jag sa att de är emot svarta? De tyckte inte om när MJ började få så mycket framgång i början av 80-talet. Michael har själv sagt i ett tal 2003; "The minute I started breaking the all-time record in record sales, the minute they became the all-time best selling albums in the history – overnight they called me a freak, they called me a homosexual, they called me a child molester, they said I tried to bleach my skin. They did everything to turn the public against me!" Ni MÅSTE se det talet här ovan.
 
Mer då? Paris och hennes kompisar har gjort ett Twitter-konto där de skriver fakta om Paris. Jag vet att det är hennes konto och inte någon wannabe, eftersom hon har själv tweetat ut på sitt personliga konto om att folk kan följa det. @parisjfacts heter hon där (det är dock inte aktivt längre). Men en av hennes kompisar skrev denna tweet 29 december 2011; "Paris is not part of the Illuminati, nor ever will want to be." OCH en frågade senare samma dag; "Does Paris think the Illuminati had a part in her fathers death?" Och en av Paris kompisar svarade; "She doesn't think, she knows." 
 
Det står också där; "Paris knows about the Illuminati more than any other member of the Jackson family." Säkert därför att Michael har berättat om det. Ni kan gå in på kontot om ni klickar här.
 
Min bror tror att det var Illuminati som mördade Michael... Detta på grund av att han höll på att avslöja dem. Michaels syster, LaToya, har sagt att Michael brukade säga att han var livrädd att "de" skulle döda honom, att han brukade säga det ofta (video!). Och apropå Conrad Murray (Michaels doktor, ni vet) så har också Paris fått en fråga (på sitt personliga Twitter-konto) om hon tycker att han mördade MJ och hon svarade; "He was obviously a part of it". 
 
Det finns videor jag vill att ni ska se. Se videon här ovan. Plus DENNA dokumentär om elfte september som är textad på svenska, som min bror visade mig, där det klart och tydligt visar det jag har talat om (rekommenderas verkligen!). PLUS denna video om Illuminati (början är lite överdriven, men läs och försök förstå). Det finns även en massa artister som sjunger om Illuminati, till exempel låtarna They don't give a fuck about us, Killuminati (2Pac blev mördad), osv. 
 
Michael har riskerat sitt liv för att försöka få oss att förstå. Jag hoppas ni kommenterar och berättar vad ni tycker om det här, anonymt eller ej. Detta är LÄSKIGT och jag HOPPAS det inte är sant... Vad tror ni?

tessan | Datum: 2012-11-28 Tid: 14:44:57

Sv: Jaha åhh gud vad tråkigt för dig, jag själv bor 40mil från Stockholm, det hade varit jätte mäktigt att få se dom! :)

FELICIA BHUIYAN | Datum: 2012-11-28 Tid: 16:32:48

Sv; haha jag har berättat om Illumianti för mina läsare lite längre bak i arkivet, så tror att dom vet :)

Men bra att du skriver! Ska jag visa lite mer saker om Illumianti som serier, filmer & sånt på mail? Du kmr bli jättechockad för näsa alla företag mm är med i det för att dom ska bli "kända" :/

& dom har dödat Michael, hela Michaels familj vet och tror på det, det finns inga andra. Han har ju varit imot dom jättelänge :(<3

FELICIA BHUIYAN | Datum: 2012-11-28 Tid: 18:59:35

Men kan länka ditt inlägg under helgen, vill ju ändå att folk ska veta och du skrev allt jättebra, haha jag är jättedålig på att förklara men du förklarar jättebra! :)

Juste vet du att dom också hat ett sjukhus där dom tar in massor med kändisar och typ "brainwahsar" dom? Glömde säga det men Michael tvingades att gå dit :'(

Amanda | Datum: 2013-07-05 Tid: 21:19:46

Wow! Du skriver så bra! Trodde jag var HELT ensam om att tro på hela Illumianti-grejen , men nu ser jag ju - det är så SANT! Läskigt också :(

Du har väl antagligen också hört om att vissa av Michaels låtar baklänges har "hemliga meddelanden". Vad tror du om det? ;)

Svar: Jag har faktiskt inte hört något om att hans låtar skulle innehålla hemliga meddelanden. Kan du tipsa om någon video eller nått där jag kan kolla? ;) Jag tycker det låter lite konstigt haha.
Popkungen



4 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2012-11-28 | Klockan: 00:41:00 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: