WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

EXTRAORDINÄR

 
Michael Jackson. Troligen det namn flest människor vet vem det är på planeten. Det är olika vad som kommer upp först i huvudet hos människor som hör hans namn, men jag känner, jag vet att det borde vara någonting positivt. Någonting som berör antingen han som människovän eller hans artisteri. Michael Jackson blödde för andra människors glädje och sorg. Speciellt barns. Han litade på andra människor. Ibland på vissa som verkligen inte förtjänade det. Trots all framgång och ja, dyrkning som han fick var han ändå den mest jordnära person du kan tänka dig.  Han såg de allra minsta sakerna många människor tar för givet. Han var också en av de starkaste och modigaste personer jag någonsin beskådat. För vet ni? Trots alla motgångar, alla lögner, all svek... Han gav aldrig upp på det han trodde på. Även fast han blev väldigt sårad.
 
Michael Jackson hade så mycket glädje i sitt hjärta. Och han älskade att ha roligt. Han var mer än den här fantastiska artisten, han var också en fantastisk människa. Katherine Jackson sa en gång på tal om alla lögner; "He wasn't angry inside". Stark och modig, var det ja.

Catarina | Datum: 2012-10-21 Tid: 03:28:21

Sv: Åh, massor! :D "Thriller" har alltid vart min favorit men sen så gillar jag också "They don't care about us", "Earth song" m.m.

elin stridh | Datum: 2012-10-21 Tid: 11:45:42

tack, har du kvar mig på bloglovon? :)

elin stridh | Datum: 2012-10-21 Tid: 11:49:34

okej nej barau ndra ,eftersom du skrev fiiin blogg :D som om du aldrig vart inne här haha ;)

Ellen (alatariel) | Datum: 2012-10-21 Tid: 11:52:27

Sv: Ja det var riktigt mysigt! ;) Ja jag har läst alla böcker och gillar dom verkligen. Men jag tycker att filmen var ganska så platt. Men helt okej. :)

elin stridh | Datum: 2012-10-21 Tid: 11:56:51

haha okej :D

Jessi | Datum: 2012-10-29 Tid: 21:54:32

wow vilken mäktig M.J blogg.Vilken känsla du har :)



6 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2012-10-20 | Klockan: 20:23:00 | Kategori: Jag skriver


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: