WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

FUN AT NEVERLAND

 
Visst, man kan kalla Michael ett musikaliskt geni och The greatest entertainer of all time, och jag håller med om att han är det. Men samtidigt var han så jordnära och, ja, normal. Jag tycker det är så kul när jag ser Paris intervju med Oprah och då Oprah tyckte det var så chockerande då Paris berättade att Michael brukade göra frukost åt dem. Oprah typ "The world don't see him as a dad who's making breakfast", och jag ba "Vaaaa!?". Vad tror vissa egentligen? Att han typ sitter på en tron hela dagarna? Det är skrattretande hur folk tänker ibland. :P

Tips! | Datum: 2013-04-29 Tid: 17:27:34

Du måste läsa boken "My friend Michael" av Frank Cascio. Den boken är så himla bra, jag har inte läst ut hela men jag älskar den! Du får veta massor med saker om Michael som jag är helt säker på att du inte vet, jag var helt chockad på vissa saker (på ett bra sätt) hehe. Boken är både sorlig och rolig, en sida av Michael som inte många vet om, och en sida där det visar att han inte var perfekt i allting, han gjorde också misstag. Men vem är perfekt? Ingen ju. Ett stort tips från mig till dig! :) Sök på Google så kommer boken komma upp, och den finns säkert på CDON och Akedamibokhandeln. Själv köpte jag min i NYC för drygt 2 veckor sedan i Madame Tussados (dom hade massor med mj saker där med hans vaxdocka) hehe.

Anonym | Datum: 2013-04-29 Tid: 20:46:30

Du har säkert läst om vad det har skrivits om vår kungs bortgång de senaste timmarna. Vill bara att du ska kolla på kommentarerna folk skriver.. Hur lite dom egentligen vet om honom men ändå dömer han så snabbt. det är helt sjukt. Får ont i hjärtat av de som skrivs där! ohh blir så arg.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article16687233.ab

Det är fler MJ Lovers i världen, än haters. Det är helt säkert iallafall! <3

Svar: Det finns så många människor där ute som tror sig veta vad som är sanningen... Åh!! *arg*
Popkungen



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-04-28 | Klockan: 14:56:00 | Kategori: Videor


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: