WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

MY FRIEND MICHAEL

 
Du måste läsa boken "My friend Michael" av Frank Cascio. Den boken är så himla bra, jag har inte läst ut hela men jag älskar den! Du får veta massor med saker om Michael som jag är helt säker på att du inte vet, jag var helt chockad på vissa saker (på ett bra sätt) hehe. Boken är både sorlig och rolig, en sida av Michael som inte många vet om, och en sida där det visar att han inte var perfekt i allting, han gjorde också misstag. Men vem är perfekt? Ingen ju. Ett stort tips från mig till dig! :) Sök på Google så kommer boken komma upp, och den finns säkert på CDON och Akedamibokhandeln. Själv köpte jag min i NYC för drygt 2 veckor sedan i Madame Tussados (dom hade massor med mj saker där med hans vaxdocka) hehe.
 
Anonym tipsade, tack! Visste inte att Frank Cascio hade skrivit en bok om Mike! Den vill jag läsa!



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-04-29 | Klockan: 21:41:16 | Kategori: Tipsar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: