WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

OM FANTASTERNA

 
Fabian ville att jag skulle skriva om vad jag tyckte om Fantasterna i ett inlägg, så då gör jag det, haha. :) Vinnaren, Damóne, hejade jag på redan från början. Blev lite chockad då de spelade typ en not och han visste att det var "In the closet". Men det galnaste var ju att han inte visste hur många låtar MJ hade skrivit på Thriller (jag ba' "The girl is mine", "The girl is mine" när han inte kom på den) men han visste typ de fem första städerna under HIStory Tour, haha. Lite knäppt. Hade aldrig kunnat det.
 
Annars tyckte jag det var kul att se. Dock tycker jag finalfrågan (då man skulle nämna de första städerna) var lite tråkig. (Hahaha, men det säger jag ju bara för att jag inte kunde den.) Då de skulle fortsätta att sjunga till musikvideorna var kul, och då de skulle peka ut felen på mini-dockorna. (Undra hur mycket dem där dockorna måste ha kostat! De var verkligen klädda i detalj). 
 
Jaaaa, det var väl allt. Kunde ni många frågor? :)
 
(Apropå bilden, den får mig att skratta. Fina reaktioner.)



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-04-18 | Klockan: 18:48:00 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: