WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

SIMPSONS

 
 
Blir så glad när ni tipsar om olika saker. Tack "MJ Fan" för dessa videor! Dan Castellaneta (Homer Simpson) och Nancy Cartwright (Bart Simpson) berättar om när Michael var med i Simpsons-avsnittet.
 
Ni kan se avsnittet här. Det är MJ som pratar, men det är inte han som sjunger, utan det är en som heter Kip Lennon. MJ ville skoja med sina bröder och få dem att tro att det var han som sjöng.
 
Michael skrev låten "Lisa it's your birthday". Det är Kip Lennon som sjunger i avsnittet, men här kan ni lyssna då Michael sjunger (efter 1:15 sjunger dock Kip Lennon refrängerna).

MJ Fan | Datum: 2013-02-24 Tid: 12:45:24

Jag kollade min Twitter och följer en "MJ fanpage" & personen skickade en länk till en hemsida där man ser massor med foton på Michael som man aldrig har sett förut.. (Inte jag iaf) bilder från hans tour, barn osv. Fotografens största dröm var att fota ngn kändis & Michael var snäll & ställde upp och litade på fotografen. Bilderna har aldrig kommit ut men han la upp några för alla MJ fansen runt om i världen! <3

PS. Klicka på mitt namn så kommer du till länken! :)

MJ fan | Datum: 2013-02-24 Tid: 12:53:11

Btw, jag har gjort ett fint collage på MJ med hans liv typ och med bilder som folk aldrig har sett genom den där hemsidan .. jag undrade har du kik eller något sånt så jag kan skicka dom till dig? Tror du kmr gilla dom :D om du inte har kik skulle du kunna skaffa typ bara en vanlig "MJ konto" så kan man skicka bilder & sånt via mobben till dig istället för att mejla? :)

Svar: Nä har inte kik och planerar inte på att skaffa ;) men skicka gärna till [email protected]
Popkungen



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-02-23 | Klockan: 19:45:00 | Kategori: Andra om MJ


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: