WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

SÅ TYCKTE NI

 
I alla fall tre stycken svarade på mina nyfikna frågor (är besviken på er andra läsare... nä! tycker om er ändå! <3). Men jag tänkte göra ett inlägg med vad de tyckte! Skriver mina också, mehe. Tack för att ni tog er tid och svarade. <3
 
Sorgligaste respektive lyckligaste låten
Emma: "Sorgligaste låtarna för mig är nog någon utav 'Man in the mirror', 'You are not alone' eller 'She's out of my life'. Lyckligaste... Hm, lika svår den, haha, men skulle nog säga 'Rock with you' och Jackson 5-låten 'ABC' :)"
Felicia: "Sorgligaste låt: 'Have u seen my childhood?' Han sa också att det var hans ärligaste låt som han hade släppt ut. Sedan lyckligaste är ju 'Heal the world' ofc, man känner hur glad MJ blir när han sjunger den låten."
Isabelle: "Ärligaste låten är 'Childhood' och sorgligaste är 'She's out of my life'. 'Rock with you' är en väldigt glad låt, även 'Shake your body' och 'The way you make me feel'."
Jag: Den sorgligaste låten för mig är "Don't walk away", då han sjunger 'All my dreams been broken' gör lite ont i hjärtat varje gång. Den lyckligaste är även den från Invincible, 'You are my life', detta på grund av att han sjunger till sina barn och den är liksom bara innerligt lycklig.
 
Favoritintervju
Emma: "Oj... Ingen aning! Älskar att titta på hans homevideos dock, man blir så glad av dem ^^".
Felicia: "Min favoritintervju är typ inte med någon för alla intervjuer människor ställer bara dumma/elaka frågor till han som gör han ledsen, och att se det gör mig väldigt arg liksom om du ska intervjua The King of Pop ställ roliga frågor!... Men kanske när han visar sina egna 'Home Videos'."
Isabelle: "Jag gillar att kolla på videos som inte är intervjuer. (Personer som Barbara Walters och Martin Bashir ställde idiotiska frågor under deras intervjuer)"
Jag: Håller med er alla. Hatar alla "de större" intervjuerna, med Barbara Walters, Martin Bashir, Diane Sawyer. Men jag gillar denna, denna och denna bland annat.
 
Favoritmusikvideo
Emma: "Favoritmusikvideo/film är 'Thriller', den är bara så... ah, helt enkelt perfekt!"
Felicia: "Min favoritmusikvideo är 'They don't care about us' för han vill väcka alla folk så dom ska se vad världen igentligen är. Han sjunger mkt om politik 6 illuminati där."
Jag: Hmm... Ja, alla. Det finns små ögonblick jag älskar i var och en. Typ då han sitter och äter popcorn i 'Thriller', haha. Och då han skriker 'You ain't bad, you ain't nothin'!' i "Bad" och jag älskar då han dansar med de afrikanska jägarna i "Black or white". Ja, ni fattar. Alla musikvideor är perfekta.
 
Topp 3 favorituppträdanden
Emma: "Älskar 'Smooth Criminal' från Dangerous turnén 1992, och hans framträdande i Live MTV Awards 1995 med låten 'Dangerous' och såklart när han framförde 'Billie Jean' för första gången live i Motown 25! :)"
Felicia: "Topp 3 framträdanden är 1) Superbowl 2) MTV 1995 sedan sista på hans 30th Anniversary år 2001."
Jag: Denna, denna och denna. Och denna, denna, denna, denna, denna, denna, okej, nu får jag ge mig! Kan inte hålla mig innanför ramarna.
 
Favoritlåtar
Felicia: "Favoritlåtar är: 'Dangerous', 'Scream', 'They don't care abous us', 'PYT', 'Thriller', 'Bad', 'Jam', osv."
Jag: Tänker inte ens gå in på denna, för det slutar bara med att jag rabblar upp typ hälften av hela hans katalog, så..
 
Favoritcitat
Emma: "'Before you judge me, try hard to love' är ett utav favoriterna!"
Felicia: "Favoritcitat av han: 'To give someone a piece of your heart, is worth more than all the wealth in the world.' <3"
Isabelle: "Favoritcitat är: 'Always believe in yourself, no matter who's around you being negative or thrusting negative energy at you. Totally block it off, because whatever you believe, you become".
Jag: Min absoluta favorit är samma som Felicias. :) Och jag gillar väldigt mycket 'Don't be afraid to know who you are. You are much more than you ever imagined' och 'People don't look at themselves and point the finger, it's always the other guy's fault', osv.



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-06-05 | Klockan: 13:44:00 | Kategori: Frågor och svar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: