WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

BÖCKER OM MICHAEL

 
Felicia: Hej igen! :) Jag undrade bara om du kunde tipsa om MJ böcker som man kan köpa & läsa? Jag vet såklart Michaels egna bok Moonwalk men jag har hört att hans bror (Jermaine) och hans syster (La Toya) har skrivit varsin bok om Michael, vet du vad böckerna heter?
 
Hej :) Jermaine har skrivit boken You are not alone och LaToya har skrivit Starting over och båda finns att köpa på CDON. Katherine har skrivit Never can say goodbye, dock vet jag inte om man kan beställa den från svenska sidor. Sedan har också Michaels kostymdesigner/stylist Michael Bush skrivit The King of Style: Dressing Michael Jackson, som finns på CDON och den är väldigt bra. Annars är det bara att gå in på CDON och söka "Michael Jackson" på böcker och då kommer det fram många som har skrivit om MJ, fast det är många som är helt värdelösa så se upp. :)



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-03-13 | Klockan: 09:12:00 | Kategori: Frågor och svar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: