WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

FRÅGA FRÅN SANDRA

 
Vilken låt har du lyssnat på mest? Finns det någon låt som du inte gillar? Gillar du någon annan artist? :)
 
Jag har lyssnat mest på "Man in the mirror" och "They don't care about us" helt klart. Jag lyssnade på dem om och om och om igen när jag först började gilla MJ. Nej, det finns ingen låt med MJ jag inte gillar, men med andra artister finns det säkert det (kommer dock inte på någon spontant så där...).
 
Ja, klart jag har andra artister jag gillar, men ingen så mycket som MJ. Det är mest låtar jag gillar och därför artisterna, om du förstå? Mina fem favoritlåtar just nu med andra artister är "Young and beautiful" (Lana Del Rey), "Hold on, we're going home" (Drake, Majid Jordan), "Fast car" (Tracy Chapman), "Holy grail" (Justin Timberlake, Jay-Z) och "Am I wrong" (Envy). Jag lyssnar mycket på äldre musik också. :)



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2013-09-23 | Klockan: 08:51:00 | Kategori: Frågor och svar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: