WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

FÖRHANDSBOKA XSCAPE

 
Ni kan föhandsboka Xscape på CDON. Jag gjorde det precis! Jag valde självklart Deluxe Edition med två diskar, för andra disken innehåller låtarna när de är obehandlade – alltså såsom Michael lämnade dem, utan att någon annan har "färdigställt" dem. Jag är så glad över att "Love never felt so good" är med! Jag älskar den låten!!! Varje gång jag lyssnar på den tänker jag "Michael, VARFÖR släppte du inte den här?" Haha.
 
En kul grej att veta är att låten "Xscape" spelades in för att vara tänkt till Invincible.

Isabelle | Datum: 2014-04-09 Tid: 06:03:13

Jag älskar också den låten & gjorde det sedan första gången jag hörde den! :D



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-04-08 | Klockan: 18:37:00 | Kategori: Tipsar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: