WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

BRAVADO MICHAEL JACKSON BAD PULLOVER SWEATSHIRT

 
I'm so happy. Jag hittade denna tröja på Urban Outfitters igår och tänkte att "ack, jag kan icke köpa den" för det blev för dyrt tillsammans med frakten. Men idag, likt ett tecken från ovan, var den plötsligt på rea! Och jag kunde ju inte missa den chansen. Så jag har precis beställt den. Länk här!

Sofie | Datum: 2014-02-07 Tid: 13:27:37

snygg :D

Svar: Eller hur! :))
Popkungen

Isabelle | Datum: 2014-02-07 Tid: 21:11:10

Riktigt cool, tror faktiskt jag ska önska mig den i födelsedagspresent! :3



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-02-07 | Klockan: 10:58:00 | Kategori: Tipsar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: