WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

HUR SKULLE DU REAGERA?

 
Isabelle: "ÅÅh, önskar att jag också kunde ge honom ett pris och tala om för honom hur mycket han betyder för mig! Skulle lätt börja gråta. Hur skulle du reagera om du fick hålla tal inför honom? :)"
 
Jag har suttit här och fantiserat om jag hade chansen att tala med honom (inte riktigt första gången dock, det är en av mina högsta drömmar), och jag är inte säker hur jag skulle reagera. Tanken på detta får mig att le jättestort. Jag skulle liksom bara vilja krama honom och berätta hur vacker han är för mig. Jag tror jag skulle befinna mig i sådan chock att jag inte skulle kunna gråta, men skaka skulle jag göra (ni skulle veta hur mycket mina händer skakade när jag öppnade paketet till min This is it-biljett).



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-02-14 | Klockan: 18:03:00 | Kategori: Frågor och svar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: