WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

-

  
  
  

Syster | Datum: 2014-01-15 Tid: 13:32:12

Sååå fin! <3

Tjejmedproblem1 | Datum: 2014-01-15 Tid: 18:58:47

Alltså argh jag har ett problem som jag inte ens vet om du kommer fatta?

Du vet den där känslan man får när man ser Michael skratta/sjunga eller göra någonting på en video/bild och man blir helt "varm". Jag har inte känt så på ett tag nu och blir typ orolig att jag ska hamna i en period där jag inte fangirlar över honom. Det är inte så att jag inte älskar honom - det kommer jag alltid göra - men jag vill liksom känna den där känslan " JÄDRAR VAD HAN ÄR BÄST MIN IDOL" som jag känt sååå ofta!
Det kanske bara är en period som går över , eller vad tror du? :(



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-01-14 | Klockan: 20:19:12 | Kategori: Gifs


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: