WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

???

 
Så, jag försökte precis gå in på Katherines Remembering Michael på fundanyhting.com för att se hur mycket pengar som har samlats in, och det visar sig att det hela har lagts ned?! Läs här om det. Ledsen och arg blir jag, eftersom jag är en av många som har ekonomiskt stött detta. Jag betalade cirka 220 kronor för att få dokumentären på DVD.
 
Jag har alltid vänt bort blicken när folk på Internet talar om att familjen Jackson är pengagiriga etc, vilket jag fortfarande inte tror. Inte Katherine. Men efter detta blir jag bara så besviken.. Åtminstone på hemsidan jag länkade till står det att Katherine inte ens kunde ha gjort någon dokumentär från första början då hon inte hade tagit sig rätt till Michaels bilder eller musik. Förstod hon inte att hon aldrig kunnat gå igenom med detta utan Michaels estates tillåtelse? Klart hon visste. Därför förstår jag inte syftet med hela pengainsamlingen.
 
Vad hände?

Isabelle | Datum: 2014-01-08 Tid: 20:40:22

Har inte heller någon aning om vad som hände! Blev jätteförvånad!
Jag tyckte redan från början att det var jobbigt att man bara kunde stödja ekonomiskt då jag inte får göra betalningar på internet :( Sen är jag bombsäker på att hon inte är pengagirig , även fast jag förstår att andra som inte är fans kan tycka så.
Hela grejen är skum, är det någon mer som ligger bakom det hela? :S

Svar: Jag tror Katherine är huvudansvarig för dokumentären. Hoppas att dokumentären blir av även om de har lagt ned pengainsamlingen!
(:
Popkungen

Syster | Datum: 2014-01-09 Tid: 16:05:34

Weird!!!



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-01-07 | Klockan: 21:28:00 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: