WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

ONCE A MOONWALKER ALWAYS A MOONWALKER

 
Alltså argh jag har ett problem som jag inte ens vet om du kommer fatta? Du vet den där känslan man får när man ser Michael skratta/sjunga eller göra någonting på en video/bild och man blir helt "varm". Jag har inte känt så på ett tag nu och blir typ orolig att jag ska hamna i en period där jag inte fangirlar över honom. Det är inte så att jag inte älskar honom – det kommer jag alltid göra – men jag vill liksom känna den där känslan "JÄDRAR VAD HAN ÄR BÄST MIN IDOL" som jag känt sååå ofta! Det kanske bara är en period som går över, eller vad tror du? :(
 
Jag förstår precis vad du menar och du ska inte vara orolig! Tidigare har jag haft sådana perioder också, då jag tar en liten paus ifrån musiken och videor, eftersom jag känner inget "lyckorus". Detta gör jag eftersom jag tror att jag blir "för mätt". Jag kommer ihåg då jag fick min första sådan period, då jag blev likgiltig, och jag blev också jätteorolig, men det kom tillbaka efter några veckor. :) Mitt råd är att du tar en liten paus.
 
Jag har varit ett fan snart i sex år och jag fangirlar ännu. :D Kommer alltid göra. Haha, när jag är 90 år och bor på typ äldreboende kommer jag ha MJ-affischer på väggarna och fortfarande digga till hans musik, kortfilmer och uppträdanden!



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-01-15 | Klockan: 19:38:00 | Kategori: Frågor och svar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: