WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

<3

 
Julia: Det tycker jag låter som en bra idé! :) visst skär det som rakblad i hjärtat på en när de säger sådana saker. Har de inte lärt sig att kritiskt granska tidningarna?! Han verkar ju inte speciellt påläst, men det viktigaste är ju (egentligen, även om jag vet precis hur du känner, eftersom jag har försvarat Michael så många gånger - vilket jag gör för att han är värd det) att vi, hans fans (läs MJfam) vet sanningen och vi vägrar tro på vad de skitiga tidningarna säger.
P.S din blogg är bara bäst! jag läser den hela tiden och den är så bra! <3 Michael skulle varit sååå himla stolt! :')
Kramar till dig! :D
 
Mimmi: Jag har haft exakt samma tanke som dig ett hundra tal gånger. Man blir så arg att man inte vet var man ska ta vägen. Jag tycker också att de är alldeles för snåla i t.ex Aftonbladet när de skriver om hans album och sätter 3 plus - som om de kan göra en bättre musikkariär?! NEJ! Jag orkar inte ens läsa all den där smörjan. Antagligen vill väl LaToyas exman bara ha lite pengar, på Michaels bekostnad. *suck*
Skitbra blogg, förresten:D Gör min dag! :D
 
Kärlek till er!



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-05-14 | Klockan: 07:57:59 | Kategori: The fans


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: