WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

SKUM?

 
Anonym: Tror du att det kommer komma en dag då du ser på honom på ett annat sätt? Jag menar, kommer du någonsin kunna känna att han var lite konstig och besatt av lite skumma saker..? lol
 
Hahahahaha, okej, vi säger så här: jag har kommit in i en period då jag tycker det är tråkigt att sova så på morgon har jag varit på Vine och sett klipp av honom i drygt en halvtimme, därefter har jag varit så glad att jag har bokstavligt talat dansat omkring i köket hur tidigt som helst på morgon (är lite övertrött, tror jag) och nu sitter jag och ser honom uppträda under Bad Tour och Dangerous Tour och dansar samtidigt i stolen. Eeh, jag tror inte det som svar på din fråga, haha..!
 
Och vadå skumma saker? Nämn en grej som var skum som han tyckte om?
 
Dessutom, för att citera Elizabeth Taylor, tycker jag: "He is the least weird man I have ever known".

Syster | Datum: 2014-09-18 Tid: 11:52:00

Nä precis, är det nån som är skum är det du! ;-)

Nellie | Datum: 2014-09-18 Tid: 14:50:09

Haha, så bra svar. You tell 'em!



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2014-09-18 | Klockan: 08:19:00 | Kategori: Frågor och svar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: