WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

WEBBVERSION VS. MOBILVERSION

 
Patricia: Snälla snälla kan du lägga tillbaka webbversionen igen? <3 bloggen blir jättetråkig med mobilversion :'( jag ser ingen design längre och headern syns inte :'(((((
 
Jag är splittrad i frågan om vilken version bloggen ska ha i mobilen. Era åsikter betyder ju mest. Jag har läst att personalen på Blogg.se ännu jobbar på förutsättningarna att göra en finare design i mobilversionen. Att vi får vänta. Vad tycker fler? Än så länge har vi kvar mobilversionen; vi väntar och ser på förusättningarna för designändringar. Jag har lagt upp headern i mobilversionen nu åtminstone. (Jag ska också minska mellanrummen mellan headern och vissa inlägg)

Anonym | Datum: 2015-02-19 Tid: 07:02:15

Jag gillar mobilverisionen!!



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2015-02-17 | Klockan: 21:07:00 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: