WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

2015!


Gott nytt år på er! Såg ni att Sjuan visade Moonwalker på TV fem minuter efter tolvslaget? Jag sa till mamma "Ännu ett fantastiskt år att älska denna människa!" och det är det. Livet blir lite mer värt att leva på grund av att han fanns.
 
En anonym kommenterade att hen inte gillar nyår längre eftersom det betyder ännu ett år sedan hans hjärta bankade. Jag förstår det till tusen, men samtidigt tycker jag så här: visst, jag hade inte lyckan att uppleva mycket av hans karriär, för jag var inte född då, att jag inte hade chansen att jaga biljetter till hans första konsert i Sverige och vara framför TV:n tillsammans med miljoner andra människor för världspremiären av videon till "Black or white" osv, men sedan tänker jag att det är fantastiskt att jag är en av de som får hans arv att leva vidare, för det var en av hans största drömmar, att hans konst skulle leva vidare. Och vi har det privilegiumet.



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2015-01-02 | Klockan: 00:24:00 | Kategori: Allmänt/Bloggen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: