WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

BÄSTA FANSEN

 
Ett fan jag följer på Instagram var på Forest Lawn 25 juni, och i ett inlägg var hon snäll och bad sina följare att kommentera sina namn så hon kunde göra ett hälsningsbrev till Michael och lämna utanför kyrkogården. Många kommenterade och allas namn rymdes inte på pappret, så jag hade tur som kom med. Älskar detta <3

Anonym | Datum: 2015-07-07 Tid: 23:39:18

Först tänkte jag bara "aha, men det var kanske inte så speciellt" men sen, när jag tänkte på om mitt egna namn skulle stått där, så gjorde hjärtat en liten volt. Så mycket kärlek <3

Syster | Datum: 2015-07-08 Tid: 08:01:41

KUL, älskade du.



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2015-07-07 | Klockan: 20:09:00 | Kategori: The fans


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: