WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

"KEEP THE FAITH" GER LIV

 
Anonym: Den texten är fan magi!!
 
Jag vet!!!! "Keep the faith" är en av de bästa låtarna i hela världen när man behöver modet att jaga sin dröm. För den handlar om vad Michael en gång sa: "Whatever you believe, you become." Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den just idag och varje gång hade jag gåshud mot slutet, för Michaels sång är också så fantastisk. Speciellt när han sjunger "You've known me long enough to know that I don't play" – dööör vad bra. <3

Moonwalker | Datum: 2015-03-13 Tid: 17:43:43

Åhhh jag har haft den på repeat i flera dagar!😍 får också gåshud i slutet!!!



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2015-03-12 | Klockan: 20:27:00 | Kategori: The fans


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: