WWW.POPKUNGEN.BLOGG.SE

OMSLAG + NATUR

 
Det här är så häftigt! Albumomslag + Natur.
(Men den som har gjort detta måste ha glömt Blood on the dance floor...?)
 
Åh, vad jag längtar tills dokumentären om Off the wall kommer, på tal om ingenting!!!
Ni vet väl att man kan köpa BAD 25-dokumentären på iTunes? Jag gjorde det fastän man kan se den online, för jag vill ekonomiskt stödja dessa projekt så de kan göra fler! ;)

Anonym | Datum: 2015-03-24 Tid: 13:02:55

Jättehäftigt! Dock tycker jag att Dangerous passar bättre in i en mörk miljö, typ en höstkväll ;)

Svar: jaa det har du rätt i!!
Popkungen



1 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2015-03-24 | Klockan: 10:11:00 | Kategori: Bilder


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
...................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: